naam bedrijf: Autajon Labels Nederland B.V.
contactpersoon: Ingrid van den Broek
telefoon: 0613730029
e-mail: ingrid.vandenbroek@autajonlabels.com

Manager Back Office

Als Manager Front Office stuur je de afdelingen Customer Service, R&D, Pre-Press, Planning en Inkoop aan, dit zijn in totaal ongeveer 20 medewerkers. Je rapporteert aan de directeur en vervangt tijdelijk zijn werkzaamheden bij afwezigheid. Je organiseert en verbetert de processen rondom de opvolging van klantorders, van ontvangst, levering en after sales.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het zorgdragen voor effectieve overlegstructuren waarbij je efficiënt en helder communiceert met collega’s binnen en buiten jouw afdeling.
  • Als lid van het MT draag je actief bij aan de strategische beslissingen van Autajon Labels Nederland en werk je nauw samen met andere afdelingen om de bedrijfsdoelstellingen te realiseren.
  • Ontwikkelingen vanuit de markt signaleren en samen met de salesmanager deze analyseren, evalueren en hierop anticiperen.
  • Sturen op het naleven van het volgen van de procedures en processen.
  • Coachen en motiveren van medewerkers in het team.
  • Bedrijfsresultaten analyseren en de nodige verbeteringsmaatregel voorstellen en na akkoord vervolgens implementeren, de resultaten hiervan naderhand meten en analyseren in overleg met de directeur.
  • Op de afdeling zorg je voor een gezonde werkomgeving waar, naast veiligheid en netheid, groei en ontwikkeling van medewerkers wordt geborgd. Uiteraard draag je bij aan de goede sfeer.

Bedrijfsomschrijving

Autajon Labels Nederland B.V. in Utrecht is onderdeel van de internationale Groep Autajon met het hoofdkantoor in Frankrijk. Wereldwijd hebben we 41 vestigingen. We zijn gespecialiseerd in het produceren van hoogwaardige zelfklevende etiketten. Autajon levert aan grote namen in de farmaceutische-, levensmiddelen- en cosmetica industrie. We hebben uitzonderlijke druktechnieken, zeer snelle levertijden en innovatieve oplossingen.

Functie eisen

  • Je hebt minimaal een afgeronde relevante HBO opleiding.
  • Je hebt tenminste 5 jaar aantoonbare leidinggevende ervaring in een vergelijkbare omgeving en bent een pro-actieve people manager.
  • Je hebt aantoonbare kennis van processen en procesoptimalisatie binnen de grafische sector;
  • Je bent een (daad)krachtige persoonlijkheid, met hands-on mentaliteit;
  • Een sterke enthousiaste persoonlijkheid met uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Kennis van ISO normering, GMP
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Wat biedt de werkgever

Je komt te werken in een no-nonsense  internationaal familiebedrijf. We hebben korte communicatie lijnen en humor vinden we heel belangrijk.

Naast een mooie uitdaging en een fijne werkomgeving bieden wij;

  • Salaris op basis van jouw werkerving, conform CAO Grafimedia
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. een fulltime dienstverband).
  • 8% vakantiegeld en jaarlijkse eenmalige bruto uitkering conform CAO
  • Wij dragen bij aan jouw pensioen en geven een tegemoetkoming in de kosten voor de zorgverzekering.
  • Ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden.
  • Informele, directe en platte structuur.
  • Autonome functie met veel ruimte voor eigen inbreng.

Vacature code

2

Bedrijfsprofiel

Drukkerij

Solliciteren via

rechtstreeks

Start overeenkomst

na overleg

Locatie(s)

Utrecht

Niveau

HBO

Soort

operations manager

Contract

Fulltime (40 uur)

Solliciteren

Raadpleeg altijd eerst de pagina 'effectief solliciteren' voor een juiste voorbereiding op de sollicitatie procedure.